slut för denna gång..

Lite nervös men spänd, ledsen men glad. Imorgon lämnar jag Blomstermåla igen för att bege mig ut på ett nytt äventyr. Ja jag ska tillbaka till samma ställe, Gijon, men det kommer bli annorlunda denna gången. Det är faktiskt jobbigare att lämna familj och vänner denna gång än vad det har varit innan.. vet inte vad det beror på. Har i alla fall haft en jätteskön "semester" hemma. Dock varit sjukt för mycket om jag skulle få tycka det annars en bra jul med familj, träffat vänner, slappat, ett kul nyår med nytt och gammalt folk! Tiden går fort och nu är det dags att åka igen. Har packat klart så nu blir det att bara mysa med familjen ikväll.
Imorgon åker jag upp till Stockholm och Mika och sedan åker vi tillsammans på fredag ner till Gijon :)

KRAM

Kommentarer
Postat av: mammi

Mitt hjärta brister varje gång du åker stumpan men kul att du kommit lite tillrätta.

Hoppas det går bra för er nu när vardagen börjar <3

2012-01-09 @ 15:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0