12 januari

hej hej vänner! kommer inte att hända så mycket här på min blogg nu under en tid framöver.. anledningen till det? Jo är så att jag har inget internet, befinner mig just nu på ett cafe så det får bli när det blir helt enkelt!
Annars är allt bra med mig, brottas fortfarande med den där jobbiga förkylningen.. Har ju flyttat ihop med Mika i en lägenhet här, är i full gång med att få igång mitt nya liv här. Det vill säga, jag är inte au pair längre.. Nu är det dags för ett "riktigt" jobb. :)

Just nu befinner jag mig på ett cafe i centrum, sitter med mina spanskaböcker och kollar igenom det vi pluggade i våras för att fräscha upp mitt minne! Är väldigt kallt här inne hua, haha ja blir nog inte så länge till här, lite mer plugg och svara på mail och sånt innan jag går hemåt. Tänkte ta mej en lång promenad också, är ganska kyligt väder här, men solen skiner så det är nice. Igår såg jag en jättefin solnedgång då jag tog min promenad utmed stranden, det var en alldeles jätteröd sol som gick ner bakom alla hus och bergen :)

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0