frukost

Jag gillar morgnar när jag lyckas vara effektiv. Började jobba 8.20, hjälpa till med barnen så att de blev färdiga för skolan och sen gick jag med dem till skolan. Gick bra allting, lillpojken har ju börjat nu och trots att han bara gått två dagar hade han full koll på vart vi skulle gå. Tur det för jag hade ingen aning om vilket klassrum som var hans.. Kom hem, bädda deras sängar, plocka leksaker och så vidare. Städat mitt rum= plockat kläder, sopat golv, bäddat och dammat. Slängt in en maskin tvätt och diskat. Så nu är det dags för lite frulle tänkte jag, mums. Har ju dessutom hunnit bli lite mer hungrig :)

yoghurt, fullkornbaguette med philadelphia, apelsinklyftor och kaffe :)

Snart en skypedejt med bästa kusinen ocksa! <3
Efter den hm.. promenad. Lunchjobb, barnen ska hämtas i skolan och ja dagen rullar på..

Kommentarer
Postat av: Bella

Ser gott ut! Skypedaten får göras om tycker jag. :)

2011-09-14 @ 20:36:46
Postat av: Mor

Ja frestande frulle. Vad duktig B är som redan hittar :)

2011-09-15 @ 19:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0