första jobbveckan

ja nu ar den över! Har precis avslutat lördagens jobb. Ska strax äta lite lunch och efter det möta Susie :) Veckan har gått fort och jag tycker det flyter på bra. Barnen har vuxit och det märks och det är positivt!
Ikvall blir det forsta utekvallen har i Gijon pa lange, ser jag fram emot! Tjejerna vart ut igar men jag satt barnvakt och passade pa att stada rummet och tvatta. Hann inte tvatta allt i veckan. Vadret idag ar vaxlande men varmt sa det ar ju helt okej!


Tankte visa lite bilder fran nar jag var hemma i Sverige! (Some pictures from Sweden! )
Utekväll med Ellus <3 (party with ellen )

Utekväll med Ellus<3 (party with ellen)

Gjorde tårtor till kalas :) (made cakes :) )

åt kräftor

träffade Tove och Markus :) (meet Tove and marcus )

Kommentarer
Postat av: Mammi

Härligt sammandrag av dina veckor här hemma, fina bilder! kramar till dej <3

2011-09-04 @ 17:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0