Födelsedag

Så var min dag här. Fyller alltså 20 år idag. Redan? haha ja, vet inte om det känns som födelsedag, hur ska det kännas liksom? I alla fall gick jag upp vid nio, fixade det jag ska på morgonen åt frukost och gick iväg för att möta Mika på en kaffe vid halv tio. Fick ett jättefint ugglehalsband av henne, TACK! Sen hängde jag med henne till parken med hennes barn och var en stund med dem innan jag var tvungen att gå eftersom jag skulle hämta barnen i skolan. Gick bra idag, morfarn hämtade dottern med moped så behövde bara gå med killen. Dock var han lite grining men sånt händer. Lunchen gick bra. :) Efter lunch ville jag ut så blev en långpromenad utmed el muro och sen upp till monumentet, tog lite kort. Inga roliga bilder direkt men bloggen blir lite roligare med bilder så! Blåste ganska mycket där uppe. Bilderna är dessutom av ganska dålig kvalité då jag tog dem med ipoden men va tusan. Ganska grått väder som ni ser men det är ända relativt varmt, det visade 21° dock kändes det inte så varmt på grund av blåsten. Har sluppit regnet än så länge :) I alla fall när jag kom hem från min promenad kom Diana med presenter. Fick en sjal och en tshirt som jag gillar jättemycket! Gracias! Pappan när han kom hem på lunch, kommer in och frågar barnen om de har sjungit för mig, nej.. Så han stämmer upp i sång och sjunger :)
Nu inte så mycket.. Ska nog träffa Mika en sväng igen innan jobbet sen jobb och middag innan det blir lite utgång ikväll. Ska ut och ta ett glas med tjejerna! :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0