de planerna åt sidan..

Man får tacka min kära vän Ellen och kära familjen får att jag får lägga min nyttighetsplaner eller vad man vill kalla det åt sidan ett tag. Var på posten och hämtade ut två paket idag. Och ni fattar kanske vilka de var ifrån!? =) Blev superglad och innehållet, ja absolut saker jag gillar! TACK SÅ JÄTTEMYCKET! Paketet från Ellen innehöll, lipgloss, eyeshadow och sminkredskap samt ett strut med massa godis paketet från familjen ett brav från vardera (uppskattades enormt) samt choklad och smågodis!(ska tilläggas att jag blev firad av familjen innan jag åkte tillbaka till Spanien och fick även då jättefina saker) Så ja nu har jag godis så det räcker ett bra tag. Och jag som hade tänkt lägga ner det där med att äta massa skräp eller i alla fall minska ner på det, det mesta här är skräp haha. Äsch blir till att träna lite extra och njuta av det svenska godiset istället!

vad som fanns i dem två paketen jag fick idag! TACK!

Jag hade en mysig och rolig kväll med tjejerna igår. Vi möttes upp runt tio och gick för att ta ett glas vin, som blev två :) Trevligt ställe med bra musik och massa snack och så med tjejerna. Fick fina presenter av Susie också. En nyckelring, typisk asturias samt en ko som också är typiskt asturias, en liten fickspegel med mitt namn på, (perfekt då jag precis tappat bort min) och ett fint kort som hon "gjort" själv, i alla fall valt bilder till. Det var bilder härifrån på oss :) Som ni vet innan fick jag ju även ett fint ugglehalsband av Mika. Efter vinet gick vi vidare till habana för lite dans. Inte jättemkt folk, men hallå det var ju torsda och vi var inte precis ensamma heller. Där mötte vi Bellas kille Adri och en kompis, Alfonso. Dans, dans lite mer dans på ett annat ställe och sen gick vi hem och sov! =) Vart en lyckad kväll till slut!


sakerna från innan plus presenter från igår och grattiskort hemifrån! :)


Jättekonstigt väder idag, började jobba ca 8 och gjorde barnen redo för skolan samt följde dem dit. Varmt, klarblå himmel och sol. Gick hem åt frukost inte den nyttigaste men vad tusan. Lite trött då jag kom hem sent och gick upp tidigt så kollade truetalent samt tog en powernap.. Lite sysslor innan det sen var dags för att hämta upp dem för lunch. Slutade halv tre och mötte Mika. Blev en kaffe och lunch för henne. Jättetrevlig personal där vi va :) Nu däremot öste regnet ner, lite kyligare och grått. Det ändras fort. Vi tog oss i alla fall en titt i kinaaffär samt hämtade ut mina paket på posten innan vi gick hem till mig en sväng. Sen jobb och ja vi var inne pga regn. Ikväll är det babysitting som gäller och jag ska plocka ner tvätten och sen blir det film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0