21 sept

Trött, tankspridd.. ? Ingen aning men igår när jag skulle sova och satte klockan satte jag den en timma tidigare än nödvändigt. Ja egentligen har jag ju sovmorgon men hade tänkt mig att gå upp 9 idag så att jag hann med lite grejer innan jobbet. Som ni förstår ringer min klocka klockan åtta, som tur var så upptäckte jag det innan jag gick upp. Deesutom är det ingen bra idé att gå upp åtta, då hela familjen är uppe och gör sig klara för jobb och skola så är bättre att låta dem göra sig klara innan jag går upp. Tog mig upp nio, mina dagliga uppgifter innan jag gick ut och mötte Mika för en promenad. Sen hem städa, bädda rent, tvätta, diska och frukost! Blev en sen frukost men vad tusan så blir det ibland. Lite slapptid nu innan jag ska gå och hämta upp barnen för lunch.

Kommentarer
Postat av: Saga

Vill bara passa på att skriva ett stort GRATTIS här också!! Hoppas inte att du är lika tankspridd idag så du glömmer din stora födelsedag ;) Puss och kram fina du!

2011-09-22 @ 13:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0