kort uppdatering

Ja jag är kvar..

Kom precis hem varit ute en sväng. Jag tog promenaden utmed stranden tillbaka och jag gillar att det är mycket folk ute i rörelse. Trots att det är onsdag och att klockan är runt elva! Var dessutom någonstans mellan 19-23 ° ute vilket inte var helt fel. Har haft toppenväder från i fredags och fram till idag. Temp har väl legat runt 25-28 °, sol och ingen vind, rena sommarvädret :) Har dock hört att morgondagen bjuder på grått väder och regn men att solen kommer tillbaka i slutet av helgen så okej då lite regn får jag väl stå ut med. Jobbet rullar på och allt är bra. Nu ska jag äta ett äpple se typ truetalent eller något annat och någon gång framöver står det väl sömn på schemat!
Sov Gott KRAM

Kommentarer
Postat av: Tove

Låter inte helt fel det där vännen. :) Saknar dig!! <3

2011-10-10 @ 14:11:44
URL: http://toveelisabeth.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0