joggat






BILDBOMBAR.. Vart dåligt med bilder ett tag ju så här kommer ett antal.
Tisdag vilket betyder att jag tar barnen till skolan, så idag blev det upp tidigt, kvart i åtta. Gick dock bra och de gick snällt med till skolan. :) Kom hem gjorde mina uppgifter och tog tag i tvätt och städning, sånt som måste göras ju. Dessutom kom jag äntligen ut på en joggingrunda alltså jag borde ta mig i kragen oftare. Usch vad lat jag har blivit! Jag mår ju så mycket bättre när det finns träning med i mitt liv så varför gör jag det inte oftare? Träningsoutfiten på bilderna för övrigt...
Ikväll är jag barnvakt. Föräldrarna är ute och äter. Mina kompisar här är också ute. Det är nämligen fiesta imorgon, vilket innebär att de flesta är lediga. Inte jag dock, men ska bara jobba 4 timmar på förmiddagen så helt okej.
Kan väl skryta med att vi fortfarande har sol och värme så där.. Idag såg jag 25 ° inte helt fel ju ;)

KRAM

Kommentarer
Postat av: mammi

Snygg outfit :) gud vad du tjatar om vädret hahaha skojar bara, jag är avis på dej. Här har hösten slagit till med full kraft men är dock väldigt skön!

2011-10-13 @ 16:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0