30 oktober

Söndag.. Lite eller nej ganska annorlunda söndag för min del. Har inte jobbat många söndagar sen jag kom till Spanien och har jag jobbat har det varit babysitting på kvällen. Natten gick bra och de sov längre än vad jag förväntat mig. Dock lyckades inte jag sova så djupt som kanske skulle vara behövligt. Antar att man är lite spänd och jag vet att jag måste vakna om de skulle ropa och så vidare. Första natten i alla fall avklarad och kan hända att jag sover bättre inatt. Mormorn kom imorse vid ca 11 och då gav jag mig ut på en långpromenad. Solen sken, värme, musik och alldeles härligt. Vädret är ganska upp och ner här just nu så ena dagen som idag kan det vara varmt och nästa jättekallt. Hade bara på mig träningstights och en tshirt idag :) hann inte med att göra så jättemycket. Var dags för jobb igen klockan 14 och får lite ledigt igen imorgon klockan 11 på morgonen igen. Annorlunda att jobba så mycket i sträck men hittills har det fungerat bra. Ska strax göra merienda till barnen och sen går vi till parken.

Idag spelade sporting Gijon mot Athletico Bilbao och om jag inte är helt fel ute så slutade matchen 1-1.
Så här såg det i alla fall ut på gatan utanför när matchen var slut;

Sportings färger är vitt och rött




KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0