sommarvärme

Helt galet, när jag gick ut idag möts jag av härlig sommarvärme, jag hade ju såklart tait på mig alldeles för mycket kläder, menar det ska ju inte vara varmt nu! Skulle bort och möta Mika, tog strandvägen och utmed vägen finns så att man kan se hur varmt det är, det visade hela 27°C. Kanske det inte var riktigt så varmt, men solen sken och det var varma vindar. Folk gick i shorts och tshirt och mycket folk ute ochgick i det härliga vädret. :)
Tog en kaffe med Mika och Susie, himla trevligt, vi satt länge och pratade om allt och inget, gilla! Vi gick till ett ställe som ligger utmed el muro och man har utsikt över hela stranden och havet, fint och mysig stämning där inne! Blev sedan en promenad på el muro och ja söndagen är väl inte särskilt innehållsrik men ändå.
Hade en bra lördag, även den spenderades med Susie och Mika, i stort sett all min lediga tid med dem i och för sig, haha! Vi tog shopping och det råkade bli ett par nya skor, är väldigt nöjd. Och nej mamma jag har inte tillräckligt med skor!! Så blev det ju lite dans och så på kvällen, Hade jättekul och träffade massa nytt folk igår :) Både spanska och från andra länder då vi träffa på en grupp som var erasmus. Var folk från, italien, england, tyskland, holland, mexico.. Kul ju!
Ikväll visas första twilight filmen på tv, kollar nog på den och sen sova! :)


bilden är från i somras, då det var riktigt varmt och fullt med folk på playan :)



Grattis pappa på farsdag!! Love you! Hoppas att du har haft en bra dag :) och att mina syskon var snälla ;) haha

Kommentarer
Postat av: mammi

Varför inte sälja några par innan du köper nya? ;)

Den sommarbilden känns igen, åh så härligt vi hade det hos dej :) skönt att du har det så gutt nu när vi dragit på oss mössa osv :)

Puss!

2011-11-15 @ 19:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0