sockerbomb

Färdig med morgonpasset :) Har hängt min tvätt, ska strax ta golvet på mitt rum. Just nu sitter jag och äter typ onyttigaste frukosten, en riktigt sockerbomb, men vad gör man när man inte orkar anstränga sog för att rota fram eller laga till nyttig frukost. Min frukost: chokladkuddar fyllda med choklad, rostad macka med philadelfia, naturell yoghurt, colacao och mariekex.. Fy på mig alltså men jaja är ju i alla fall fredag. Blir ut på stan en sväng, träffa lite chicas innan jobbet vid ett. Inget planerat i eftermiddag så får se vad det blir.. jobbar ju långlunch idag.. Senare ikväll är det barnvakt som gäller.
Trevlig helg vänner :)

Kommentarer
Postat av: Bella

Vad betyder colacao? Oboy typ om jag minns rätt? Det låter som en såndär frukost som får en att minnas söndagarna när man var liten, då man fick käka de goda flingorna och rosta bröd+dricka oboy till. Oboy alltså..90-tal eller 90-tal? haha vad gamla vi är! Lång kommentar detta blev, perdon. Espero que te encuentres muy bien, prima! Un beso :)

2011-11-18 @ 10:04:53
Postat av: mammi

Undrade också om det Bella ;) go frukost Ellen, det måste man ha ibland, du är så nyttig hela den andra tiden ;)

Ha det så gott med chicasarna.

Puss och kram :)

2011-11-19 @ 15:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0