run run run

Fifasen vilket för mig köttarpass! Hittade på massa härliga backar att kötta på i :) Tog sällis hem till Mika efter jag jobbat lunch för att sedan ta en promenad tillbaka men kände återigen att nej jag vill springa. Hallå när har jag någonsin känt för att springa..? Typ aldrig, men jag klagar inte. Jag tog mig upp till ett grönområde där jag brukar gå men har aldrig tänkt på att det finns massa backar hit och dit där som är perfekta för lite träning. Så jag körde på och en man cyklade runt och runt och gav mig peppande ord då vi möttes ett antal gånger. Det är typ olika nivåer och småvägar hit och dit där uppe så våra vägar korsades ett antal gånger. Hans kommentarer: (på svenska nu då;) ) Kämpa på, såg att du är stark, kom igen tryck på uppför backen och typ bra jobbat tjejen! Haha härligt ju :) Sen tog jag och sprang ner från höjden, gjorde lite spänsthopp på ett ben i trappor för att sedan jogga hemåt på strandpromenaden. Väl hemma var benen sådär lagom sega och trötta! Nu blir det ett äppel, läsa lite och snart dags för jobb igen!



Ikväll blir det middag hos Bella, tysk tjej. Hon fyller år idag så ska fira henne! :)

KRAM

Kommentarer
Postat av: ellen

DUKTIG DU ÄR!!!

2011-11-10 @ 18:32:27
URL: http://ellenbrehmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0