Jag är grym

Ja men ibland får man väl tycka det va? Är stolt att jag klarat det så bra hittills :) Är precis hemkommen från en runda på el muro. Har varit laddad hela dagen för en springtur så såklart gav jag mig ut när jag slutat jobba. Var jätteskönt, började lite lugnt men ökade och höll ett jämnt tempo för att sedan köra några rusher på slutet, älskar att avsluta med det och verkligen ta ut det sista! Körde lite styrka för mage och bröst också när jag ändå var igång. haha är fortfarande lite skakig, känner jag nu när jag skriver, detta trots nerjogg och stretching :P
Det jag är stolt över är att jag överhuvudtaget tar mig ut och springer för jag har aldrig varit den som självmant tar på mig löpardojjorna.. Bara att köra på ju!

Annars har jag haft två jättebra dagar med barnen! Måndagen började sådär, både jag och barnen gick varandra på nerverna tror jag men dessa senaste två dagarna har vi haft riktigt kul och mysigt tillsammans! MOLA! de är ju två helt underbara ungar, kommer bli tråkigt att lämna dem. Vilket jag ju faktiskt snart kommer att göra.. :( Känner dock att det är dags, har ju varit hos familjen ett år och det är nog helt lagom! :)

Nu blir det en härlig dusch och efter det middagen som väntar :) Får se vad hon hittat på för gott idag!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Bella

Du är grym Ellen. :)

2011-11-24 @ 10:33:36
Postat av: mammi

Grym var ordet!! Det får man verkligen säga, gör det ofta :) Och du passa på och njut av maten för snart är det din egna mammas som gäller hihihi :) puss <3

2011-11-25 @ 18:31:49
Postat av: Hon med samma namn

Klart du är grym, det är bara förförförför-namnet till vad du är pärlan!:)

2011-11-29 @ 22:47:24
URL: http://ellenbrehmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0