GRATTIS

Stort Grattis till dig Maria på din dag! Önskar dej en toppendag och att du har det bra med familj och så! :)
Ser  fram emot att se er snart igen! KRAM




Tänkte berätta om en liten rolig händelse idag. Klockan 8.40 vaknar jag av att dörrklockan ringer, men ignorerar då jag tänker att de måste vara någon hemma de brukar aldrig lämna så dags. Det fortsätter ringa så okej jag går upp yrvaken, på med tofflor och stapplar bort till dörren medan jag försöker få ögonen att vakna haha. Hör att tvn är på men ingen är ju hemma. I alla fall jag öppnar dörren och där ser jag Diana stå och trampa stressat. Visar sig att hon följt med dem ut för att säga hejdå, men oturligt nog hade C stängt dörren och dianas nycklar sitter på insidan.
Jag gick dock tillbaka till min sköna säng och sov en timme till. Tog tag i lite ärenden och så innan jag hämtade barnen i skolan. Så nu har jag också börjat med lite julshopping! Bra ju! :)
Bueno, snart dags för jobb igen, så se till att jag fpr med mig nog med kläder då det faktiskt blir rätt så rått framåt kvällen här. Det är väldigt fuktigt i luften vilket gör att det nog känns kallare än det är, så på med kläder helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: mammi

Kan nästan se er i dörren: Diana pigg och alert och du med ögonlocken ner över kinderna hihihi. Kul att du börjat julshoppa, det har int evi ännu. Kanske på lördag ;).

Puss o kram <3

2011-12-01 @ 15:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0