friday

Nu tänkte jag styla lite med mina inte alls så grymma spanska skills..

Felicidades Gonzales!(: (fue ayer, ya lo sé, pero bueno..)
Ayer fue el cumple del padre de la familia :) Celebremos con tarta y G y D fueron a cenar. Y hoy por la tarde todos a merendar en una cafeteria con las hermanas de el. Entonces, me quedo en casa y si el hijo no queria, podria ir a cogerle. Pero todo fue bien (creo porque no tenia una llamada) y estuve en casa leyendo, estudie un poco y na. Cuando venian G y B, fui a correr. Ahora una peli y despues a dormir :)
Espero q esta mas o menos correcto..


Jaha vänner ni som inte förstod det där, synd för er ;) haha litegrann om igår och idag!

Har varit grymt seg hela dagen, trots bra med sömn igår och bra med mat, ja jag tycker nog att jag skött allt bra.. Antar att det är så ibland bara. Eftersom det blev lite annorlunda idag på eftermiddagen, genom att familjen gick och fikade med fastrarna och jag avr tvungen att vara tillgänglig ifall B inte skulle vilja vara kvar på cafet. Blev det så att jag kollade en film Keith hette den. Inte den bästa film jag sett men dög till att fördriva tiden. Jag visste ju liksom inte när eller om de skulle ringa efter mig. Slutade med att de inte ringde så när pappan kom hem pratade vi lite om hur vi ska göra när jag slutar om deras framtida au pair som de inte börjat leta än dock och såna saker. Kände att jag måste ut. Hade huvudvärk och var fortfarande seg så på med träningskläder. Tänkte att nu på kvällen (klockan 20) är det väl kallt men nöjde mej med tights, linne, långarmad t-shirt, tjocktröja och halsduk. Hade dock inte behövt allt det märkte jag när jag sedan kom ut. Sprang en sväng på el muro, slutade väl med en runda på ca 30 minuter lugn jogg. Det var skönt och välbehövligt. Kom hem igen, utan huvudvärk och med mer och positiv energi. Tog en dusch och när jag är klar undrar C om vi ska leka lite och ja varför inte. Så lite lek innan middagen och nu sitter jag här. Har hundramiljontals tankar som snurrar och det gör mig galen.. haha men jag ska nog lyckas reda ut en del, hoppas jag!

KRAM

Kommentarer
Postat av: mammi

Kära tösen min....det där är inget ovanligt i din värld och som alltid löser du det galanat :)

Du glömde berätta att du ringde mitt i natten och terrade ngn hihihi

Puss <3

2011-11-12 @ 09:12:31
Postat av: ellen

ja jag vet men tänka är väl bra?? haha kanske i lagom mängd och så va? ;)

vadå mitt i natten, var pratsjuk och klockan var faktiskt inte mer än tio, hallå? Jag hade ju precis ätit middag och så.. kram

2011-11-12 @ 11:10:37
URL: http://ekaarlsson.blogg.se/
Postat av: mammi

Nä tänka är aldrig fel, hjärnan kan ju torka om den inte används eller?

Mitt i natten för mej och kvällsmat för dej hahaha, du vet hur trött jag är och inte kan hålla mej vaken ;)..kramen

2011-11-13 @ 13:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0