7 november

Ännu en ny vecka. Tog mig lite sovmorgon, skönt! Vaknar upp och det regnar, sånt där tråkigt småregn. Hade ändå lite extrauppgifter idag på morgonen så gör väl inte så mkt men hej man föredrar ju bra väder, typ soool! :) Blir en promenad i eftermiddag istället. Jobbar dessutom lång lunch idag så har inte så mycket tid men en promenad hinns alltid med!
Helgen har varit bra trots tråkigt väder och regn. Vi aupairtjejer spenderade lördagen i shoppingcentret, dock inget nytt inhandlat för min del. Vi hade en mysig och rolig dag följt av lite dans och roligt på kvällen :) Sa hej då till Vicky som åker hem till Australien denna veckan. Hon bor i Aviles som är ca 30 minuter härifrån så kommer inte hinna träffa henne mer inann hon åker. Tråkigt att hon åker hem, en jättetrevlig tjej :)

Kommentarer
Postat av: mammi

Vad tråkigt att hon åker hem nu, kommer hon tillbaka?

Solen lyser med sin frånvaro även här kan jag trösta dig med....Jag ska ut på promenad iaf, behöver luft i min överarbetade hjärna hahaha.

Kramar <3

2011-11-07 @ 11:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0