Wallander

Har vart en bra lördag hittills den är ju inte över än på länge :)
Började dagen med jobb som vanligt, dock regn så vi var tvungna att vara inne hela fm.. Sen begav jag mig mot Mika och så blev det lunch med mina favvotjejer Mika och Susie. Idag lagades hemgjorda pommes, någon slags schnitzel eller hur det nu stavas och så klart en fräsch sallad och sen guacamole ja jag vet inte hur det heller stavas.. men en god och trevlig lunch. Sen gick vi en sväng på los fresnos ett shoppingcenter och kollade runt, tog en kaffe och satt en stund i solen och sen hemåt igen. Har tagit en dusch och ikväll sitter jag barnvakt men blir ut en sväng efter det :)
Slog på tvn nu och det är Wallander, tog mig ett bra tag innan jag fattade att det var svenska de pratade.. haha Kan ställa in på tvn vilket språk jag vill ha eller alltså spanska eller orginalspråket.
Familjen kom nyss hem och sitter och äter just nu. C kom precis in i mitt rum, så himla söt. En puss till min bästa kompis och du kommer alltid vara min bästa kompis Ellen! :) Kul att vara omtyckt i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0