ut i solen

Mätt och belåten och klar med morgonpasset :) Åt frukost precis och idag blev det äpple, rostmackor, te och kaffe.. haha okej jag drack en kopp te innan jag började jobba och åt frukost efter att mormorn kommit idag. Nu ska jag byta om och gå ut en sväng tror att det blir en stund i parken om molnen vill försvinna så att man kan få sola en stund annars blir det i alla fall en liten promenix! :)
Blir lite hur som happ med uppdateringen men beror helt enkelt på hur mycket jag hr att göra osv har fått jobba lite extra ibland och som andra bloggare kan intyga så har man inte alltid lusten att skriva. Men fortsätt gärna att kolla in här då ni känner för det för jag kommer skriva :)
Ha en härlig dag vänner

Kommentarer
Postat av: mammi

Oss behöver du inte säga till att kolla in :) det är så kul att läsa din blogg. Ha det gott i solen!

2011-05-18 @ 14:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0