the sun is shining

And i love it! Har blivit tid på uteserveringar i den underbara solen idag. Morgonen flöt på bra trots en trött flicka imorse men hon var glad och efter jag lämnat henne i skolan vare ju dags för min spanska klass som vanligt. Den lite kluriga läxan skulle läsas upp, jag hade inte världens bästa historia men fick i alla fall ihop något. Lektionen gick fort och sen mötte jag Mika för en kaffe ute den stekande solen, underbart! Lite mer jobb och sen gick vi ut i solen igen. Jag hoppas verkligen att vi får ha sol några dagar nu så att man kan njuta rejält!! :)
Snart jobb igen och får la se om det blir playan eller parken med barnen sen, tror det lutar åt parken..

Kommentarer
Postat av: Mor

När kommer årets första dopp?

2011-05-23 @ 16:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0