stunder.. moments..

.. som den här, när B kommer in med en sångbok för att han vill sjunga med mig hoppar upp i min säng och sätter sig tillrätta för att sedan börja sjunga. Detta gör att det kommer bli svårt att lämna familjen och får mig att inse att jag tycker om de små barnen! :) Visst har man sina tvister så är det ju med allt. Tiden har verkligen gått så himla fort också, jag tycker fortfarande att det känns som om jag nyss kom hit, haha.

.. like this, when B comes in to my room with his book with songs that he likes and jumps up to my bed and sit down next to me and then starts to sing. It has come to me that i really like this kids, they are wonderful human beings :) Im not looking forward to the day when i have to leave them..


Känner att just nu är mina tankar i uppror, jag har ingen aning om vad jag vill eller vad som kommer hända framöver vilket är jobbigt. Som sagt går ju tiden så himla fort också så rätt som det är har jag väl fyllt 30 år och inte 20 som i år.. Finns massa saker jag vill men hur och när och kommer de bli verklighet. Jag vet inte..

Kommentarer
Postat av: mamma

Ta ett djupt andetag och njut av stunden här och nu <3

2011-05-12 @ 15:47:40
Postat av: Ellen

Allt löser dig med tiden, så är det bara.

Bamsekram till dig min fina

2011-05-12 @ 15:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0