Sista dagen i maj

Ja redan eller hur.. Imorgon är det första juni ojojoj :) Jag hoppas verkligen att den varma, soliga och sköna sommaren kommer för att stanna snart!!
Annars då jag det rullar på. Tror att C bara går i skolan på förmiddagen från och med imorgon.. Inte för att det blir så stor skillnad för min del, kan nog till och med så att jag får lite längre ledig tid på eftermiddagen men det är sånt som märks vet ni!
Idag är det också tre veckor kvar tills min lilla familj kommer hit och hälsar på vilket ska bli jättekul! :)

Gårdagen, inget speciellt, hade spanska lektion som var bra :) tog en kaffe med Mika, jobbade, tog en lugn eftermiddag med lite film och plock och så, jobb, Mika var barnvakt så jag gick till henne en sväng på kvällen. =) Hade väldigt svårt att somna igår tror jag låg vaken alldeles för länge. Ibland vill inte tankarna lägga sig och ja ni vet finns nog fler som känner igen sig i att när väl tankarna börjar snurra så kan det vara svårt att få bort dem :P Var absolut inga dåliga tankar eller så. strunt samma.
Detta ledde i alla fall till att jag vart trött denna morgon vilket i sin tur ledde till att jag inte fick alltför mycket gjort efter morgonpasset.. Blev film, läxor, läsa tidning och ja inte alls så mkt mer. Hade behövt tvätta, städa...... MEn finns ju fler dagar man kan ägna sig åt såna roligheter. Efter lunch kom Mika en sväng, för att kolla datorn (hon har ingen där hon bor) sen en kaffe, vilken Susie också kom till :) Hämtade sen C i skolan och sen tog D (mamman) med henne på sagostund så jag fick vänta på att B vakna så gick vi till parken, åt mellis, lekte sen blev det en liten promenad innan vi kom hem igen :) Han var en riktig guldunge idag och skötte sig utmärkt, sånt gillar jag!
Ikväll ska jag hem till Bella för middag med tjejerna! Sen kanske det blir vidare till labuenavida för en kaffe eller hemåt sånt som märks också va ;)



Kommentarer
Postat av: mamma

Vilken fin bild på Beltran, han ser busigt gullig ut. Ganska lik kusin i Tage i ansiktsuttrycket, tycker du inte?

2011-06-03 @ 08:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0