röda underbara bär

Hade en lagom bra morgon med B han är ju i potträningsperioden så ja det säger väl allt haha.
Sen även idag en timmes promenad med hög musik och fräsch luft, vart nästan lite kyligt imorse. Gick dock utmed stranden där det alltid blåser lite mer. Jag tror väl att temperaturen låg på runt 18° hela förmiddagen var grå och mulen men det har spruckit upp och solen har kikat fram =)
Tog mig sen upp mot el coto där Mika bor för att hålla henne sällskap medan hon gjorde lite sysslor och sedan äta lunch tillsammans. Idag blev det couscous med grönsaker och kikärtor, gott! Som vanligt har hon ju sin engelska klass på eftermiddagen och jag var tvungen att gå hemåt för fick lite extrajobb idag då föräldrarna skulle iväg på något med typ deklarationsgrejer eller något sånt. Men på vägen hem svängde jag förbi lild och köpte med mig jordgubbar, bland de godaste jag ätit faktiskt, riktigt mörka, röda och rik smak, lovely. Tror jag är lite kär i jordgubbar =) I alla fall är det nu ca två timmar kvar tills jag ska väcka B och då ska han äta lite merienda innan vi tar oss ut till en park. Under tiden ska jag göra klart min spanska, såklart mumsa vidare på las fresas och antingen kolla lite spanska tv eller ngn program på play, borde kolla spansk tv är ju bra för inlärningen men får la se vad som finns också..




Kommentarer
Postat av: mor

Du vet hur du ska läskas du :) mmm vad gott, jag längtar till skörden här i landet :) kramen!

2011-05-13 @ 15:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0