Mors dag

Grattis på morsdag underbara mamma! <3


Helgen fram till nu har vart helt okej. Gårdagen bjöd på sol och värme, jobb också såklart men när det var över mötte jag Susie och Mika för lunch och stek på stranden. Blev till och med så att årets första dopp klarades av, kan knappast påstå att jag njöt av det. Det var iskallt i vattnet, iskallt! Blev sedan en kaffe och lite shopping innan vi först gick hem till Mika för hennes grejer till kvällen, sen till Susie, till affären för att sedan hamna hos mig, äta lite och göra iordning oss för att gå till Bella, Fiesta :) Hade sådär lagom tur igår mina vänner på vägen hem till mig, först spricker Susies påse, som tur var gick inget sönder! Går ett tag till skämtar om vad som hände och så spricker även Mikas påse.. Men sen blev det en lyckad kväll!
Söndagen har inte bjudit på så mycket hittills, har ätit, tagit en dusch, datorn, kollat friendsavsnitt på tv (sjukt gamla).. Blir att träffa tjejerna lite senare :)
Ska även göra en grej som jag är lite nervös över men jag hoppas och tror det ska gå bra! =)

Grattis till alla mammor! :)

Kommentarer
Postat av: Mammi

Tack älskade vännen <3

ps. det gick ju bra ds <3

2011-05-30 @ 14:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0