joggingrunda



Japp eftrsom det varit brist på bilder ett tag så bjuds det här på lite svettiga och rödiansiktet bilder.. Var lat rätt länge idag på förmiddagen efter jobbet åt jag en stor frukost och kollade på Fenomen på kanal5play. Plcokade lite i mitt rum segade lite till innan jag bestämde mig för att jag fick ta tag i något så jag tog på mig kläder för att ta en promenad och i med musik i öronen var jag redo! Men sen när jag kom ut så kände jag att jag hellre tog och joggade så, så fick det bli. Ingen maratonrunda men jag är nöjd i alla fall! Har inga krav på min träningen längre vilket funkar så mkt bättre för då finns suget plus att jag till och med kan njuta av en joggingtur vilket inte hände alls för ofta innan! Bra ju ;) HAr fräschat till mej med en dusch måste slänga på mig lite mer kläder och nu ska jag upp till Mika för lunch! Hörs kanske senare :)

Kommentarer
Postat av: mammi

sköna bilder vännen min. Vad skönt att du tränar utan krav och ändå gör det!!! Otroligt bra :)

2011-05-26 @ 14:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0