inläggen publiceras inte.. ?

verkar inte som om mina inlägg publiceras, segt. När jag väl tar mig tid att skriva men men.
Blir en lugn förmiddag, eller ja jag har slängt in lite tvätt och städat lite nu efter morgonens jobb. Snart blir det en dejt med min underbara vän Ellen <3
Efter den är det väl i stort sett dags att hämta C från skolan och fixa lunch. Ska träffa Mika efter lunchen en kaffe eller promenad eller något sånt blir det nog.
Uscha känns inte som om jag vaknat ännu trots att jag ändå sysselsatt mig med en del saker plus att jag jobbat ett tag, gillar inte såna dagar.. men kanske går över haha

Kommentarer
Postat av: Mammi

Joo det verkar som de gör det....jag läser dem ju ;)

Rise and shine lilla gumman ;)

2011-05-18 @ 14:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0