I'M HAPPY

Och så länge fick vi njuta av den solen, idag är det molnigt och grått igen.. suck.. men inte att klaga för mycket för det är faktiskt inte kallt trots allt så lite positivt finns ju. Och det gör inte så mycket att det är mulet idag för jag är glad i alla fall!! :) Tror att en sten nyss försvann från mitt bröst! =)
Morgonens jobb gick bra, B var på bra humör. Tog tag i lite städning och tvättning samt bytte lakan innan jag mötte Mika vid 11 för en kaffe och en sväng till los fresnos där hon införskaffade nya hörlurar. Även lunchpasset bra och satt och pratade lite med D under tiden jag åt lunch, trevligt! :)
Sen en promenad och träffade Mika och Bella. Har köpt mig en tidning, får väl se hur mycket jag fattar då, men alltid kul och måste ju öva för att bli bättre eller hur! Är ju strax dags att hämta C igen så hinner nog inte läsa så mycket innan dess, haha.
Ikväll blir det middag hemma hos Bella, nice! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0