Fredag

Ja sitter i min säng just nu är för mätt som, har ätit en slags böngryta med ägg och chorizo, rätt gott men sjukt mättande och eftersom det är fredag så unnade jag mig lite kakor till efterrätt, vilket jag inte alls hade behövt men svårt att motstå ibland :P
Morgonen gick rätt fort även spanskalektionen flög förbi typ och vi fick inte så mycket läxa som vi brukar vilket var skönt :) Tog en kaffe med Susie och Mika efter och sen eftersom det var lite tid kvar innan jag skulle hämta cata så passade jag på att fylla på mobilen och gå en promenad. Sen har jag haft de båda två under lunchen men det gick bra och vi har läst lite innan pappan kom hem. Och som vanligt så är det lite överraskningar nämligen att jag var tvungen att jobba extra nu. Mamman kommer inte hem på lunch så måste befinna mig hemma medan pappan lämnar dottern i skolan och sonen ska sova. Men men hade gärna gått ut en sväng men får väl hitta på något att göra här under tiden istället :P
Vädret idag är varmt men inte överdrivet soligt. Får se om det blir pakrn som vanligt eller om vi faktiskt skulle hitta på något annat idag, grejen är dock att sonen sover ganska länge. det märks vad det blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0