en el parque con los ninos

Tog mig en promenad och uträttade lite ärenden på förmiddagen, bland annat att posta lite brev, köpa bananer och annat nödvändigt.. Gjorde min spanskaläxa har lektion imorgon istället för i måndags. Efter lunch mötte jag upp Mika för en kaffe och ytterligare en promenad. Sen hem en sväng innan det var dags att hämta dottern i skolan. Sen hämtade vi sonen och gick till parken. Dit kom sedan Mika och ivan och lekte med oss en stund, kul! =)

Merienda

playing in the park

Catalina and Ivi

Me and Beltran, yes i know eyes look crazy haha..

babysitting tonight and i think mika is coming over to give me company for a while! :)

Kommentarer
Postat av: catta

Gå gärna in på min blogg och ställ frågor i min frågestund! :D

2011-05-04 @ 19:39:47
URL: http://alwayscatta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0