asturian weather

Ja här blir man inte alls klok på vädret ska ni veta! Bor man i Asturias så ska man alltid ha med paraply och bikini i väskan för man vet aldrig hur vädret ter sig! Slutade åska innan jag hämtade C, tog på mig mer kläder eftersom det var kallt när jag gick hemåt med tjejerna efter kaffen, vilket jag dock inte hade behövt för när jag kom ut denna gång möttes jag av värsta värmen och sol igen.. Haha. C fick leka en timme på skolan innan vi gick hem och åt mellis. Sen begav vi oss till bibblan för att lämna tillbaka lite böcker samt hitta nya. Kul att jag fick göra det denna veckan, mamman brukar vara den som fixar detta, men jag gillar när det blir lite annat än vanligt. Men vet ni vad när vi kommer ut från bibblan så regnar och åskar det igen, härligt ju..!? Nej, jag vill ha sol jämt! Torsdag och fredag väntas grått väder men helgen fin så jag hoppas det stämmer!
Dåligt med bilder här i bloggen nu men ja så är det ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0