torsdagslunch

Vet inte om jag sagt det förr kanske, men jag gillar mina torsdagar! :) För er som inte vet varför så är det för att jag jobbar inte lunch på torsdagar, vilket är skönt för man kan enklare ta sig för något. Man behöver inte tänka på att hinna hämta dottern. Så torsdagar är jag alltså ledig från 10-17 ungefär =) like it a lot! Min vän Mika är ju också ledig så vi träffades ju såklart, finns alltid massa att prata om och vi gick en sväng i en klädaffär sen passade vi på att göra lite lunch, idag gjorde vi dock inte så mkt mer än gick och handlade och åt. Det blev empanadillas med tonfisk och en tonfisksallad och en yoghurt. Som smakade mycket bra och mätta och nöjda begav vi oss uppåt hennes place för hon behövde vara hemma halv 3.

empanadillas ligger i påsen.. första gången vi provade salladen, men det blir nog fler :)

Jag följde ju då Mika sen tog jag mig en liten promenad. På vägen hem kikade jag in i en chinesstore för att köpa kuvert och sen vidare för att köpa mig lite äpplen, hade ingen frukt hemma och jag behöver en frukt sedan medan dottern dansar :P i alla fall nu ska jag kolla sveriges mästerkock och sen kanske det kommer upp lite mer bilder fb, vi får se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0