tisdag

Min tisdag har väl inte vart väldigt intressant hittills.. Jobbat, tog en lång promenad som avslutades på stranden där jag satt och njöt en stund. Inte jättesoligt idag, men ändå varmt så var skönt att bara va en stund! Kom hem och städerskan vart fortfarande kvar, känner mig alltid i vägen, men gick in på mitt rum och hon var klar typ direkt. Gjorde lite spanska läxa, skrev lite brev och kollade lite på play. Lunchen gick bra och för er som vill veta vad vi åt idag så var det en rissallad med sardiner (tror jag) helt okej. Efter lunch kom Mika en sväng :D alltid kul med lite sällskap. Skulle följt med henne en sväng innan jag börjar jobba men känner att jag inte orkade idag..
Ska väl gå med dottern till dansen som vanligt antar jag och sen blir det kanske lite lek i parken på vägen hem om det är uppehåll. Ikväll sitter jag hemma och är barnvakt. Föräldrarna ska ut och äta då det är deras bröllopsdag idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0