present



Hade en bra morgon med barnen. Sen tog jag mig en behövlig dusch och skönt att känna sig lite fräschare eller hur? :) Sen kom Mika förbi för lite skvaller och så där. Vi gick ett tag innan jag skulle hämta dottern och då passade jag på att äntligen införskaffa mig en sak, man var tvungen att fråga över disk och hon hämtade flera olika varianter, årsvarianten fick det bli, med veckor i varje uppslag, med spiral.. När jag skulle betala frågar hon om jag vill ha den som present, och av bara farten svarar jag ja. Så ja jag köpte mig själv en present idag :)
Ska snart ut en sväng och hoppas på att regnet håller sig borta för just nu är det solsken och det gillar vi =)

Kommentarer
Postat av: mammi

gott med sol och värme va? Idag har solen varit hos oss men inte värmen:) kramar

2011-03-15 @ 16:22:44
Postat av: Saga

Haha det är bra, man borde köpa fler presenter till sig själv :) Saknar dig så mycket!

2011-03-16 @ 18:23:50
Postat av: Ellen

M: jo men den varade ju inte så länge tyvärr, men jag älskar ju sol och värme :)



S: haha a visst är det bra, den här gången inte riktigt med flit men det går ju bra ändå! Saknar dig också! Hur är allt med dig? kram

2011-03-17 @ 15:32:17
URL: http://ekaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0