por fin..

en dag med sol och sådan värme så att man faktiskt slipper ha på sig den tråkiga jackan! :) Efter spanskan blev det en kaffe på ett utecafé som ligger längs med stranden, passade på att försöka få lite färg i ansiktet. jobbat lunchen och den gick relativt snabbt och efter det gick jag bort till strandpromenaden med en tidning för att njuta ännu mer av solen! =) Nu är jag dock inne och ska ju snart jobba igen, men hoppas på parken med bara dottern idag, så mycket lättare att bara ha en då vi är i parken. Eftersom sonen kräver 99% uppmärksamhet blir ju dottern såklart lite smått ledsen och sur för att jag inte kan vara eller kolla med henne.. Sånt är livet vettni vi får väl se hur det blir helt enkelt! Ikväll blir en lugn kväll hemma ensam, sitter inte barnvakt men jobbar ju imorgon så kommer inte följa med de andra ut. Det får bli imorgon istället!
Ha en bra helg :)

GRATTIS mormor som fyller år idag! Önskar dig en bra dag kram

Kommentarer
Postat av: ma

Ja idag njuter vi också av solen:) men vi ska ju fira lite födelsedag också så jag gör en tårta och lite god mat till kvällen :-)

2011-03-19 @ 14:21:46
Postat av: Georgstina

Very Good! I love it.

2011-10-14 @ 11:29:12
URL: http://georgstina.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0