onsdag 2 mars

Förmiddagen bjöd på lite chatt med vänner och sen en långpromenad med spansk radio i öronen, ganska speciell musik men antar att en liten anledning till att man tycker så kan vara att man inte riktigt hänger med på betydelsen.. I alla fall var det en skön och ganska kall runda.. Denna veckan har börjat med kallt väder och regn men det lovas sol och värme till helgen! =)
När jag hämtade dottern i skolan så mådde hon inte så bra och väl hemma fick jag knappt i henne någon mat, hon åt kanske lite men sen blev det yoghurt.. Hon är hemma från skolan i eftermiddag!
Själv åt jag lax och pasta till lunch! :) Efter lunch mötte jag Mika för en kaffe sen hängde jag med henne och hämtade hennes "pojkar" och sen vidare hem.

Hade fått ett eller nej flera samtal till min svenska telefon från samma nummer, den telefonen bär jag aldrig med mig och jag har ingen aning om vem det är, hade lämnat ett röstmeddelande men det hjälper mig föga eftersom jag inte kan ringa röstbrevlådan härifrån. Gillar inte att inte veta vad det handlade om.. Säkert inget viktigt men i alla fall. Nyfiken ju :P

Jag ska göra lite spanska innan jag börjar jobba nu..


Kommentarer
Postat av: Bella

Kolla upp numret på eniro eller liknande, det har jag gjort någon gång när jag undrat vem som ringt och inte velat ringa upp. :)

2011-03-02 @ 21:14:01
Postat av: ELLEN

bella: ja klart, jag kollade upp men har ingen aning om vem hon är.. och vet ju inte vad hon ville, men säkert något oviktigt eller som ringt fel! :P

2011-03-02 @ 22:25:22
URL: http://ekaarlsson.blogg.se/
Postat av: Llll

Jag kollade också eniro och hon verkar inte bekant så säkert ngn som ringt fel. Det händer mej titt som tätt. Nyfiken blir man iaf ;)

2011-03-03 @ 09:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0