ny vecka

igen..
Japp och som vanligt börjar min vecka med en tidig måndagmorgon. Fick dock mycket sömn då jag somnade tidigt i söndags efter en bra helg med alla tjejer! :) Spenderade hela söndagen med Mika, blev en hel del onyttigheter, sad but true och sen träffade vi alla tjejer och ännu en ny tjej som kommer från England. Hon verkade helt okej, lite svårt att säga efter en gång ju, hur en person är.
I alla fall gick morgonen idag bra och vi hann i tid till skolan jag och dottern, sen var det bara hem, bädda sängar, ta hand om disken, fixa mig och gå till spanskan :) efter spanskan uträttades lite ärenden, bland annat  en kompis som tappat sina nycklar så vi kollade på ett café om de hittat dem, men utan positivt resultat. Lunch, lite läsning en lång promenad utmed stranden och sen mötte jag susie innan vi gick för att hämta dottern och sen var vi i parken och efter kanske två timmar kom pappan med sonen också så då hade jag hand om dem båda en stund innan vi gick hem och jag slutade. blev en lång stund i parken men det är skönt, tiden går snabbare och jag gillar att vara ute. Mina planer för kvällen ändrades men det slutade bra, jag träffade Susie och Bella hemma hos Bella för lite middag som Bella gjorde. Trevligt och gott :) Nu är jag hemma igen och snart blir det kudden för min del..


roligare med bild, även om denna inte är från idag..

Tänkte på det ni kanske är trötta på att höra allt om mina dagar, jag menar de ser ju i princip ut likadana hela tiden. Ska nog komma på lite roliga saker att dela med mig av ska ni se! :)

Kommentarer
Postat av: mammi

Näe vi tröttnar aldrig:) låter spännande med nya saker, vad kan det vara? kramen

2011-03-15 @ 06:11:41
Postat av: Bella

Det är bara kul att höra eftersom din vardag skiljer sig ganska rejält från iaf min! :)

2011-03-15 @ 20:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0