mycket grå dag

Förmiddagen vart det helt okej väder så då passade jag på att ta en promenad. En maskin tvätt lyckades jag att fixa också. När jag sedan hämtade dottern så vräkte regnet ner, som tur var hade jag med två paraply till oss. Men det där med att hur man använder ett paraply kanske kan vara lite svårt ibland.. Man kanske använder det för att släpa i alla pölar? Eller upp och ner för att samla vatten i det? För att dansa med? att gå balansgång med? ja ni fattar det finns massa sätt man kan använda ett parflax till! ;) haha hon kanske var mer blöt än nödvändigt när vi kom hem men lite regn gör ju ingen skada.
Efter lunch gjorde jag Mika sällskap när hon jobbade och har precis kommit hem. Ska strax ge mig iväg igen för att hämta dottern ännu en gång och vi hoppas på uppehåll nu!
Ikväll efter jobbet, träffar jag Susie och så går vi och träffar de andra tjejerna. Finns ju två nya tjejer här. Så det blir väl ett cafebesök eller så skulle jag tro, innan det blir skönhetssömnen ikväll :)

Kommentarer
Postat av: mammi

Låter underbart med regnet, hahahaha. Kommer du ihåg hur vi sprang och hoppade i pölarna? Vad gör det om hon blev blöt bara hon är glad! kram

2011-03-17 @ 07:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0