måndag förmiddag

Har varit en bra förmiddag och jag har hunnit med mycket! :) Morgonen började väl sådär.. flickan ville inte gå upp, var seg med frukosten, kläderna gick bra men sen när vi skulle gå så vägrades det på grund utav att hon ville se klart svampbob fyrkant, vilket inte var möjligt, men sånt kan vara svårt att förstå ibland. Sura miner hela vägen till skolan, men vi skiljdes som vänner :)
Hem, göra klart spanskaläxan, (jag vet sista minuten, dåligt), bädda sängar, plocka iordning frukostgrejer och diska sen gå till spanskan. Efter en timme så satt jag och Susie och pratade ute en stund efter innan jag gick hem igen. Här har jag städat mitt rum, eftersom städerskan verkar ha övergett oss eller något haha. Så dammsugning, dammning, putsning rubbet, fräscht och gött i rummet nu! Sen tagit hand om min tvätt och duschat.
Sitter just nu ute på balkongen i solen och njuter, som tur är, är det ju vindstilla här på balkongen annars hade det vart lite kyligt.. :P Ska snart gå till skolan och hämta dottern, men hinner sola en stund till! =)


Kommentarer
Postat av: mammi

cool tjej på de där bilderna :-) hon ser spansk ut, vem är det??

2011-03-21 @ 14:05:37
Postat av: mammi

glömde en sak, jag solade både i lördags och igår eftersom det var underbart soligt och varmt här hemma:) kramar

2011-03-21 @ 14:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0