lördag

Satt barnvakt igår kväll och ska göra det även ikväll, men när de kommer hem blir det ut och dansa litegrann!
Var okej att vara hemma igår, har ju dragit på mig en förkylning nu igen så behövde väl en tidig kväll med sömn tror jag. Hade en okej förmiddag med barnen, vi har haft bra väder och var i parken ca två timmar och lekte och det funkade mkt bra :)
Har ätit lunch med mina favvotjejer, mycket gott och sjukt mättande! :)  Efter drog vi och kolla de lite i affärer och tog en kaffe. Sen gick Mika och jag hem till henne för en snabbvisit innan vi gick och handlade lite gott till kvällen samt en sväng i chinesaffären för lite roligt läppglans :)
Nu sitter vi hemma och föräldrarna drar snart ut för att äta och då ska vi fixa lite käk och jag får se till att ungarna sover :)

Hoppas att ni alla har en bra helg =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0