Jag har en underbar kusin :)



Fick ett mkt fint paket av henne idag, innehållande solroskärnor, knäcke, sesamkakor samt ett brev! Tack igen Bella och det var väldigt uppskattat. Ska mumsa länge på dessa saker!

Dagen har hittills spenderats ute i solen, när vi väl har sol här så är det varmt och skönt men dagarna utan så är det fortfarande ganska kallt, typ jacka och halsduk..
I alla fall förmiddagen blev det lite solning på strandpromenaden, sen hämta dottern i skolan och käka lunch. Idag en god sallad med feta :) Sen träffade jag Mika och vi tog en kaffe på ett café vid stranden :)
Tisdag idag ju, vilket innebär att jag tar med dottern till dansen efter skolan idag. Jag gillart, kan passa på att göra min spanskaläxa.. Sen kanske det blir ett stopp i parken på väg hem efter dansen och sen är typ min jobbdag över. Efter middagen beger jag mig nog upp till el coto och Mikas casa för att ge henne company när hon babysitter. (haha gilla språket, eller hur)
men hörreni ha en fortsatt bra dag!! =)

Kommentarer
Postat av: Bettan

Ellen! Du verkar ha det toppen i Spanien. Jättekul läsning här och så kan jag ju kika på lite bilder på fb eftersom vi är vänner genom sundet.

stor Kram till dig från mig

2011-03-22 @ 18:23:16
Postat av: mamma

Vad gulligt av Bella! Hon vet vad du behöver:)

Gillart var ju ett bra ord hahaha.

När ska du börja dansa då? kramen från mor

2011-03-22 @ 20:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0