hemmakväll

jag är hemma ikväll, känns som om det behövs för mitt huvud mår inte bra och bihålorna tampoco.. Är hellre frisk till helgen för då händer det massa roliga saker! :) Familjen åker dessutom bort i helgen och kommer hem måndag. Så får lite extra ledigt vilket känns bra!
Eftermiddag/ Ikväll skulle föräldrarna ut och göra lite ärenden, de brukar annars alltid vara hemma när jag är med barnen, så tycker det är skönt att de lämnar oss ensamma ibland så man vet att de litar på mig och jag anser att det är bra för barnen att inte ha föräldrarna vid sig hela tiden.. i alla fall tror jag att sonen grät kanske tio minuter innan han fattade att det var lugnt, först började han skrika/ gråta för att han inte fick se tv och sen gick ju dem till på köpet.. men det gick bra sen och vi busade massa, de hade en hel del energi att göra av med märkte jag!

Nu ska jag nog kolla lite fotboll, tror det är valencia- barcelona och sen ska jag sova massa och bli av med huvudvärken och så vidare..


avslutar med en bild från helgen :) Goa tjejer =)

Kommentarer
Postat av: Ellen

KRYA BÄSTA!

2011-03-03 @ 01:11:17
URL: http://ellenbrehmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0