Grattis syster sigge

Lillasyster fyller år idag, GRATTIS PÅ DIN 15ÅRSDAG! :) Jag hoppas att du har haft en bra dag och att du är nöjd med allt! Miss u sista <3 Kram





Efter jobbet mötte jag upp Mika för en picknick på stranden, soligt och härligt men ganska kallt när solen gick i moln.. Satt och mös en stund innan vi mötte upp de andra tjejerna för ännu mer solande! :) När vi fått nog blev det en kaffe och sen lite shopping. Hittade en byxdress på rean idag :) Just nu är jag hemma då jag ska vara barnvakt ikväll, lite segt eftersom alla andra tjejer är hemma hos Susie och äter och har trevligt, men kan hända att jag möter de senare :)






Kommentarer
Postat av: Bella

Vad söt du är! :)

2011-03-20 @ 12:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0