Grattis felicidades happy birthday

Lite födelsedagar idag. Min härliga morbror bengan fyller 45 år. Så jag skickar ett stort GRATTIS till honom och önskar att han har en bra dag och att han firar rejält med massa choklad! ;) KRAM
Tanja fyller 20 år (en tysk tjej härnere) så ett grattis till henne också såklart! :)

Idag har det blivit lite shopping och sen lunch ute i solen med Mika så klart. Lyckades få lite färg, härligt jag tyckte det stod 20 ° på en sån där skylt (som för övrigt aldrig stämmer) men aja, det avr varmt och härligt och det ser lovande ut för helgen, man tackar!
Nu tänkte jag göra min spanskaläxa klart innan det är dags för jobb och det verkar som om det blir hemma idag för dottern är sjuk, vet inte vad men hon är i alla fall hemma från skolan. Men vem vet jag kanske har sån tur så att jag får gå med sonen till parken och pappan ör hemma med dottern. man kan ju önska i alla fall. Underbart at få vara ute ju!
Kvällen spenderas även den med Mika som sitter barnvakt så jag tänkte ge henne sällskap :)

Besosss

Kommentarer
Postat av: Din far

Är det 20 grader så är det väl dax för första badet snart.

jag tänkte lite på din stavning. Hade du inte mvg i svenka?

Nu ska vi sätta igång med städ och bakning inför helgens kalas.

Ha det så bra, hälsningar din far.

2011-03-31 @ 17:10:08
Postat av: Ellen

haha ja men nej det är kallt i vattnet och det är inte jämn temperatur utan från dag till dag, tidigare i veckan var det ca 10° så..

Haha ja men här skriver jag ju bara snabbt och kanske inte korrektur läser varje gång vilket jag kanske borde då eftersom det blir lite slarvfel här och där ;)

Vad härligt, själv ska jag snart ge dem mellanmål och sen får ja gse vad vi hittar på :P

Kul att du hittade hit förresten :)

KRAM <3

2011-03-31 @ 17:17:16
URL: http://ekaarlsson.blogg.se/
Postat av: mamma

javisst är det fantastikst att han hittat din sida efter tre månader hahaha! kram från mammi

2011-04-01 @ 12:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0