*

Har nu slutat jobbet för denna veckan, det avslutades i parken men mycket bra väder och snälla barn! :) Nu ska jag göra mig iordning för att gå bort och träffa tjejerna hos Bella och sen göra lunch. Sen spenderar vi troligtvis hela dagen tillsammans =) Får se vad som händer ikväll men jag tror jag vet :P
Barnvakten gick lugnt och bra igår, en del tårar från dottern då hon ville se film men inte fick för sin pappa och sen inte ville att de skulle gå, men det löste vi och hon fick se lite film och sen somnade hon, bra ju!

Nu ska jag byta om och gå..

HA EN UNDERBAR LÖRDAG! :)

Kommentarer
Postat av: mammi

Kul att du skriver igen, har saknat din blogg:)

Ha en underbar lördag du med <3

2011-03-12 @ 16:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0