El dia de las suecas

Just nu, hemma och på mitt rum, Mika är här. Idag är jag tvungen att jobba lite på lunchen så inte lika lång ledighet denna torsdag, men det går bra i alla fall. Har hunnit med att sola en stund på stranden idag, okej lite väl tidigt och kanske lite desperat men ooh så skönt med sol :) och att få lite färg. Så vi tog med lite lunch dit och satt där ett tag! :) Innan vart vi en sväng på banken för att kolla upp lite grejer åt Mika, gick så där men det löste sig på annat sätt!

Är ju dans senare idag och idag ska jag komma ihåg allt jag behöver när vi ska dit.. Gjorde något pinsamt och dåligt i tisdags:
Hämtar dottern, tjafsar om vi ska äta meriendat på skolan eller el grupo, men jag bestämmer el grupo det slutar med att hon får äta lite nötter på vägen. Vi är väl inte bästa vänner, men men.. Väl framme ska jag ta upp våra kort så att vi kan komma in. Och här kommer det, jag ahde glömt mitt kort. Shit vad ska jag göra.. man kanske kan komma in ändå, men nej. Så jag ringde mamman som var hemma, bad så hemskt mycket om ursäkt och förklarade. Hon säger bara, jaha nej men då kan ni gå till parken istället det är lugnt. Oj här blev jag värsta nervös och skämdes men sen vart det ingen big deal.
Men idag ska jag komma ihåg korten! Det är skönt att få sin egna lilla timme med en kaffe i cafét där och den lilla variationen som det blir i "arbetet" :)
Ikväll ska jag och Mika ut en sväng och kolla läget.


Kommentarer
Postat av: mammi

ooops så det kan gå;) tur att mamman inte är lika sur som din så hon blev arg hahaha:)

trist att du och lilltjejen är osams :(

kramar

2011-03-25 @ 15:48:20
Postat av: Ellen

haha precis mamma! ;) Nej men vi var lite osams just då, annars kommer vi bra överens vettu! =)

2011-03-26 @ 09:33:54
URL: http://ekaarlsson.blogg.se/
Postat av: mahlin persson

Du ser ut att ha det bra!!

Saknar dig :)

Kram Mahlin

2011-03-26 @ 15:15:15
Postat av: Ellen

Ja Mahlin jag trivs mkt bra ;)

Saknar dig också, hoppas du har det bra hemma i bmåla!? Kram

2011-03-27 @ 16:52:48
URL: http://ekaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0