TACK

Fick ett fint paket av mina underbara kusiner! Mycket härliga bilder och fina brev, TACK SÅ JÄTTEMYCKET! Var kul att få se er igen och vad stora ni har blivit!
MEN TAGE din lilla buse inte ska du väl klippa dig själv?? haha
Mia du är verkligen bra, du hade gjort det jättefint och kul med tidningen, kan jag ju hänga med lite på svenskt skvaller också ;)
Fick även ett brev från morfar och mormor, tack ni också uppskattar verkligen att få brev hemifrån!


Så idag, inte så händelserikt.. Tog en promenad samt kaffe på förmiddagen. Jobbade lite längre lunch då pappan är sjuk, även B har blivit sjuk och C har ju precis blivit frisk. Jag hoppas att jag klarar mig undan, fy inte vill jag bli sjuk inte! Har följt med Mika att hämta upp hennes killar från skolan samt lämnat dem hos deras mamma i hennes studio och sen väntade vi in Bella så de gick och hämtade lilkillen och jag gick hemåt. Får se hur det blir idag, men hoppas på att få gå ut till parken med C!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0