mi familia :)

dagen har sett ut som följande hitills;
- morgonjobb, fixa catalinas frukost, klä på uniformen samt fixa håret. Vara med beltran tills mormorn kom
- Stranden med Mika
- Iskaffe med Mika
- Lunchjobb med B fram till ca 15
- Träffa på min familj en snabbis
Japp är nämligen så att de har tagit sig hit till Gijon! :) Vart kul att se dem igen! <3 Hann dock bara se dem en halvtimma då jag var tvungen att börja jobba vid fyra. Men hann se deras lägenhet och lite och den var jättefin! Så nu har de tid att packa upp, laga lite mat och fixa till sig så kanske jag hinner se dem en sväng efter jobbet ikväll! :) Skönt att deras flyg och allt har gått bra och att det är toppenväder när de kommer hit! Hace mucho calor hoy. är väl runt en 27° skulle jag tro, gött ju!
Nu händer inte så mkt B sover och ska bara vara hemma med honom tills C kommer ca 17.30. Lite mellis och sen går vi troligtvis till parken och leker :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja snacka om att det behövdes en dotter som flyttar utomlands för att vi ska röra på oss hahaha. Är nu hemma igen efter en underbar vecka med dej och hela vår familj. Köpte frallor imorse och pappa undrade varför jag köpt 10, jo det är ju 2 var sa jag ;). Du ska ju va med liksom. Love you min gumma <3

2011-06-29 @ 19:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0