LYX

Som gårdagen jobbade jag bara fram till klockan kvart i tre idag sen dess har jag vart ledig. Vart ju spanska på morgonen, kom ihåg att betala, bra ju! Var en rolig lektion idag, fick ett litet oförberett test men det gick bra sen spelade vi lite spel och aa blev mcket skratt och så idag, vilket så klart är kul! Har dock drabbats av huvudvärk så inte tagit mig för mycket annars idag. Mötte upp mormorn med barnen direkt efter spanskan, så var vi i parken fram tills det var dags att gå hem och äta. Tyvärr kom det en snabb regnskur då vi gick men den var över på 3 minuter. Annars har vädret vart helt okej idag, inte så jättevarmt men utan regn om man bortser från snabbskuren. Efter lunch tog jag och kollade lite program på play men tröttnade snart, lite läxor, fick sedan ett sms av Mika som jobbade men skulle ta en promenad med hennes minsta och perfekt att hänga på då ju! Det blåste som bara den utmed stranden så där kunde vi tyvärr inte gå, blev en kaffe sen till carrefour för att handla lite inför kvällen, bara lite smått. Hon kommer nämligen över då jag sitter barnvakt ikväll.

Vart hungrig när jag kom hem för en halvtimme sedan så checkade kylen och vi hade OST. Blev värsta glad det är en lyx när vi har det i det hära huset så fick bli en ostmacka, ljuvligt haha. Ska strax ta en ducsh också och sen är det snart dags för lite kvällsjobb och imorgon är det lördag och jag hoppas på sol och värme. Allt blir så mycket bättre med sol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0