god morgon

God morgon =) Har egentligen jobb nu, men då dotterna har åkt till skolan och B sover så är det ganska lugnt. T'nkte då passa på att uppdatera här lite!
Vi har haft två dagar nu med jättehärlig värme, det ar inte vart klarblå himmel men ändå varmt tror det har vart runt 25-30° måndag och tisdag. Annars jobbar man ju på som vanligt då. Tog en sväng till stranden igår förmiddag, dock inte för att sola men mysigt i alla fall (trodde nämligen inte att vädret tillät solning..) eftermiddagen blev en promenad och ja ingen jätteintressant dag helt enkelt. Gick med barnen till parken under emjobbet..
På kvällen blev det en kaffe med Mika, vart förvånad över hur varmt det faktiskt var, vi var ute i bara tshirt till typ halv tolv utan att frysa, härligt ju!
Jo och jag pratade med mamman i min nya familj så allt är klart och jag kommer då flytta till en annan del av Gijon den 30 juni. Känns som om det kommer bli bra. Vi bestämde även klart mitt schema och jag kommer att jobba förmiddagar under sommaren, känns helt okej!

idag, ja vi får väl se när B vaknar annars är han tillåten att sova till ca tio men då kommer ändå mormorn så om han sovr så länge blire lugn morgon för min del. Måste sen dammsuga mitt rum, ska möta Mika för en PW och sen får vi se vad resten av dagen bjuder på! :)

Kommentarer
Postat av: mor

Skön och slapp dag idag då. Jag sa ju att sommaren och värmen skulle komma med oss ;) puss <3

2011-06-15 @ 15:08:30
Postat av: Ellen

mamma: ja helt okej dag! :) Jodå värmen är här nu i alla fall hoppas den stannar tills ni kommer! <3

2011-06-16 @ 21:08:28
URL: http://ekaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0