Fy anda in i..

DEN vad det regnar här i Gijon idag. Det bokstavligt talat öser ner. Dum som man är ger man sig ju ut i skiten också, träffade Mika en sväng och okej det regnade inte när jag gick hemifrån så, så dum var jag kanske inte plus att jag var smart nog att ta med ett paraply. Däremot när jag nu skulle gå hemåt igen så öste det ner och ja paraplyt hjälpte väl lite i alla fall, men skorna, hoppas de torkar den här veckan och byxorna är dyngsura de också!
Överst på min önskelista, behöver-ha-lista, nej MÅSTE-ha lista, GUMMISTÖVLAR. Tycker inte alls om att ha på mig stövlar men får väl ge mig nu och inse att Gijon får mycket regn och jobbar man med barn (okej vi är knappt ute om det regnar) så kanske man kan behöva sig ett par.. Så snarast kommer jag väl skaffa mig ett par då!
Annars kan jag inte klaga på vädret som varit, förra veckan samt helgen har vart underbart =) Solen sken och värme. Lördagen spenderades på playan, med lunch, solning, doppade fötterna i havet, massa tjock dimma ett tag, iskaffe på uteservering hur härligt som helst i den stekande solen, lite shopping, barnvakt samt avslutades med en jättebra kväll med fiesta och massa dans!
Söndagen hade också sol så blev en sväng på utecafe igen, samt middag ute på kvällen :) sammanfatta, en mycket bra helg helt enkelt!

C är sjuk idag inte jättestor skillnad för mig då mormorn var här medan jag var på spanskan samt stannade sen när jag kom hem också då hon inte ville ta ut B i regnet så inte alls mkt jobb där för mig. Hjälpte till med lunchen sen gick jag ju då till Mika och här är vi nu! :)

Kommentarer
Postat av: tove

Ååh va fint du ändrat din header! Mysiga bilder! :)

På dem kan man ju inte tro att det regnar direkt. ;) Love yoou! <3

2011-06-07 @ 12:47:56
URL: http://goodstuff.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0